RO

Termeni și Condiții Generale pentru Utilizarea Linen2GO pentru societati comerciale


1.
Încheierea Contractului - Domeniul de Aplicare

1.1. Acești Termeni și Condiții Generale ("TCG societati comerciale") se aplică între Linen2GO Austria GmbH, (număr în registrul comerțului 594096x; denumită în continuare "L2G") și clientul ("Utilizator") pentru toate relațiile de afaceri, în special pentru plasarea comenzilor și colectarea neasistată a lenjeriei închiriate de la o stație de autoservire ("ServiceBox"). Acești TCG se aplică exclusiv, cu excepția cazului în care sunt înlocuiți expres de un alt acord.

2. Dispoziții Generale

2.1. Utilizatorii se vor înregistra pentru utilizarea serviciilor L2G și a ServiceBox-urilor prin intermediul aplicației și vor crea un cont de utilizator ("Cont de Utilizator"). Acordul cu acești TCG pentru societatile comerciale și politica de confidențialitate este o condiție prealabilă pentru înregistrare. Crearea unui Cont de Utilizator nu conferă utilizatorului dreptul de a încheia un contract de închiriere cu L2G.

2.2. Pentru înregistrare, Utilizatorul trebuie să furnizeze date personale corecte și reale. De asemenea, trebuie să fie furnizat un card bancar de credit sau debit, valabil, ca metodă de plată.

2.3. În cazul în care datele furnizate se schimbă după înregistrare, Utilizatorul trebuie să actualizeze toate informațiile fără întârziere.

2.4. Utilizatorii trebuie să își protejeze conturile de utilizator împotriva accesului terților neautorizați. Dacă există suspiciuni de utilizare neautorizată a contului de utilizator de către terți, utilizatorii vor informa L2G fără întârziere.

2.5. L2G își rezervă dreptul de a șterge conturile de utilizator care nu au fost complet create după o perioadă rezonabilă de timp. Același lucru se aplică și conturilor de utilizator care nu au fost utilizate pentru o perioadă extinsă de timp (mai mult de 12 luni). Înainte de a șterge un astfel de cont, L2G va informa Utilizatorul.

2.6.  În cursul utilizării ServiceBox-urilor, L2G procesează informații ale Utilizatorilor, inclusiv date personale. Acestea includ, în special, informații pe care Utilizatorii le dezvăluie către L2G. După încetarea acordului cu utilizatorul, datele furnizate de utilizatorul respectiv sau generate de utilizarea acestuia vor fi șterse. Cu excepția cazurilor în care L2G trebuie să păstreze astfel de informații după încetarea contractului pentru a îndeplini obligațiile legale sau din alte interese legitime. Datele agregate generate prin utilizare (de exemplu, statistici) sunt de obicei păstrate și după încheierea contractului (vezi politica de confidențialitate).

3. Conturi de Utilizator de Grup

3.1. Utilizatorii au opțiunea de a utiliza un cont de utilizator înregistrat colectiv cu mai mulți utilizatori ("Cont de Utilizator de Grup"). Fiecare utilizator poate invita alți utilizatori să utilizeze contul său de utilizator ca administrator ("Administrator de Grup").

3.2. Administratorii de Grup trebuie să configureze o metodă de plată de grup valabilă pentru toți utilizatorii unui Cont de Utilizator de Grup, care poate fi utilizată pentru plățile pentru serviciile L2G. Administratorii de Grup sunt responsabili pentru toate activitățile, în special comenzile, încheierea contractelor și plățile utilizatorilor contului lor de utilizator de grup și sunt informați despre toate activitățile utilizatorilor.

3.3. Dacă un cont de utilizator individual sau Contul de Utilizator de Grup este șters, comenzile restante sau costurile pentru contractele de închiriere în curs pot fi taxate administratorului de grup.

3.4. Administratorii de Grup trebuie să șteargă conturile utilizatorilor inactivi ai Contului de Utilizator de Grup (din cauza încetărilor sau altor motive).

4. Disponibilitatea Cantităților de Lenjerie Închiriată, Durata Utilizării, Returnarea după Expirarea Termenului

4.1. În general, cantitățile de până la 1500 de articole sunt puse la dispozitie utilizatorilor societati comerciale. Cantitățile care depășesc acest număr pot fi disponibile numai prin acord scris individual.

4.2. Utilizatorii sunt informați că lenjeria poate fi ridicată dintr-un ServiceBox de maxim trei ori consecutiv fără a returna lenjeria utilizată în această perioadă. Cel târziu la a patra ridicare, lenjeria utilizată trebuie returnată în proporție de 33% din totalul articolelor luate. Numai după aceea poate fi luată din nou lenjerie curată din ServiceBox. Această măsură asigură principiul general al închirierii lenjeriei și un rulaj optim al lenjeriei.

4.3. L2G va echipa ServiceBox-urile L2G cu suficientă lenjerie. L2G nu își asumă nicio răspundere sau garanție că lenjeria suficientă va fi disponibilă pentru toți utilizatorii în orice moment.

4.4. Utilizatorul va fi obligat să returneze fiecare articol de lenjerie închiriată către L2G. Prețurile listate sunt tarife fixe și includ in costurile serviciului: costurile de spalare si costul de închiriere. Preturile acopera o perioadă de închiriere de 2 săptămâni.

4.5. În cazul în care articolele de lenjerie închiriată nu sunt returnate după expirarea perioadei de închiriere de 2 săptămâni, L2G va percepe o taxă de închiriere de 0,50 EUR pentru articole mici (fața de pernă, prosop de mână, prosop de baie și covoraș de baie) și 1,14 EUR pentru articole mari (plic de pilotă simplu/dublu, cearceaf de pat cu elastic simplu/dublu) pentru fiecare săptămână. Aceste taxe de închiriere vor fi percepute până când prețul de înlocuire al acelui articol de lenjerie închiriată este complet atins.

 

5. Prețuri și Reduceri de Preț - Metoda de Plată – Întârziere la plata

5.1. L2G își rezervă dreptul de a schimba prețurile pentru articolele afișate pe site-ul web sau in aplicația L2G în orice moment și de a corecta orice erori accidentale de preț. Orice schimbare de preț nu va afecta prețurile lenjeriei închiriate aflate deja în posesia utilizatorului.

5.2. Toate prețurile indicate pe site-ul web sau în aplicația L2G sunt în EUR, excluzând taxa pe valoarea adăugată.

5.3. Utilizatorul va plăti o taxă de serviciu lunară de 4,99 EUR pentru utilizarea contului. Această taxă va fi percepută pentru fiecare lună în care Utilizatorul folosește activ ServiceBox-ul pentru cel puțin o tranzactie de închiriere a lenjeriei.

5.4. Plata este acceptată exclusiv prin card bancar de credit și debit.

5.5. Contul utilizatorului/cardul de credit/debit va fi taxat când cantitatea de lenjerie închiriată ridicată este confirmată de utilizator. L2G verifică datele furnizate de utilizator și ratingul de credit al utilizatorului, dacă este necesar, prin compararea datelor și/sau o interogare cu un furnizor de servicii corespunzător. Dacă cardul de credit al clientului sau metoda de plată specificată nu poate fi taxată, clientului i se va cere să furnizeze o altă metodă de plată valabilă. Dacă nu se furnizează nicio metodă de plată valabilă, clientul nu va putea finaliza tranzactia. In acest caz, clientului i se va cere să returneze toate articolele de lenjerie.

 

6. Înregistrarea Video

6.1. Utilizatorul ia la cunostinta că ServiceBox-ul este monitorizat video, iar accesul este înregistrat. Detaliile procesării datelor pot fi găsite în politica de confidențialitate.

 

7. Încetarea contractului

  •  

7.1. Dacă utilizatorul mai are articole de lenjerie în posesie la momentul încetării contractului, utilizatorul va returna toate articolele de lenjerie închiriată către L2G în termenul specificat, dar nu mai târziu de 2 săptămâni.

7.2. Dacă lenjeria închiriată nu este returnată în totalitate către L2G la încetarea contractului, L2G va taxa utilizatorul pentru orice și toate articolele de lenjerie închiriată aflate în posesia utilizatorului cu prețul de înlocuire aplicabil.

 

8. Garanția pentru Defecte

8.1. Înainte de a utiliza lenjeria închiriată, utilizatorul va inspecta lenjeria din punct de vedere al calitatii. Dacă utilizatorul detectează un defect (pete, deteriorări) înainte de utilizare, trebuie să returneze lenjeria închiriată, neutilizată, la ServiceBox cel târziu în termen de 2 săptămâni. Orice articol de lenjerie reclamat va fi inspectat și de L2G. În cazul în care reclamația este justificată în urma inspecției L2G, prețul taxat pentru articolul de lenjerie reclamat va fi returnat utilizatorului sub forma de credit folosibil la următoarea tranzactie. Dacă nu se face nicio reclamație în termen de 2 săptămâni, articolul de lenjerie închiriată sau orice astfel de articol se consideră a fi conform.

8.2. Utilizatorul trebuie să utilizeze lenjeria închiriată cu grijă și în mod corespunzător. L2G își rezervă dreptul de a taxa clientul pentru lenjeria închiriată utilizată necorespunzător sau deteriorata (pete, rupturi) la prețul de înlocuire.

 

9. Răspunderea pentru Daune

9.1. L2G operează toate ServiceBox-urile în conformitate cu standardele tehnice. Răspunderea L2G pentru încălcări contractuale și revendicări delictuale pentru daune va fi limitată la intenție și neglijență gravă. Orice răspundere pentru daune care rezultă din vătămarea vieții, corpului sau sănătății unui client nu poate fi restricționată. Revendicările pentru care L2G este responsabilă vor fi supuse unui termen de prescripție de un an, începând cu momentul revendicării. Răspunderea L2G pentru orice și toate daunele va fi limitată la 1.000 EUR.

9.2. În cadrul menționat mai sus, L2G nu va fi răspunzătoare, în special, pentru informații și recomandări generale, nespecifice, legate de produse, oferite gratuit sau pentru hyperlinkuri care fac referire la oferte ale terților.

9.3. Utilizatorul va garanta că niciun terț neautorizat nu obține acces la datele utilizatorului sau la Contul de Utilizator. Utilizatorul va fi răspunzător pentru orice utilizare neautorizată a ServiceBox-ului din cauza lipsei de protecție a propriului Cont de Utilizator.

 

10. Reținerea Titlului

10.1. L2G își rezervă dreptul de proprietate asupra oricărei și tuturor lenjeriilor închiriate (drept de proprietar).

10.2. Utilizatorul va fi obligat să protejeze lenjeria închiriată împotriva utilizării neautorizate de către terți și, în special, împotriva deteriorării sau distrugerii.

 

11. Disponibilitatea Produselor și Restricții

11.1 Cantitățile și gama de lenjerie închiriată oferită pot varia în funcție de disponibilitatea sezonieră sau de capacitate. L2G își rezervă dreptul de a modifica cantitățile și gama de lenjerie închiriată în orice moment.

 

12. Clauza nulităţii parţiale

12.1. Dacă o clauză a acestui contract va fi declarată nulă, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de această nulitate. Părţile convin ca orice clauză declarată nulă sa fie înlocuită printr-o altă clauză care să corespundă cât mai cu putinţă spiritului contractului.

 

13. Aplicabilă și Jurisdicția

13.1. Legea austriacă se va aplica pentru orice relație de afaceri. Aplicabilitatea Convenției ONU privind Vânzarea și regulile de referință (IPRG, EVÜ) vor fi excluse. Pentru acordurile cu Clienții Corporativi, se convine asupra jurisdicției exclusive a instanței competente din Viena, Inner City.

13.2. În caz de dispute, numai versiunea în limba germană a acestor TCG pentru Clienți Corporativi va prevala.

14. Informații privind Protecția Datelor

14.1. Politica de Confidențialitate L2G descrie în detaliu modul în care datele personale sunt procesate și ce măsuri sunt luate pentru protejarea datelor personale. Datele personale sunt procesate în scopul desfășurării afacerilor cu Utilizatorul și sunt dezvăluite terților (cum ar fi furnizorii de servicii de plată) exclusiv în acest scop. Utilizatorii au dreptul de a interzice transferul de date personale în orice moment. L2G stochează datele personale și informează utilizatorul prin e-mail împreună cu acești TCG. Acești TCG pot fi vizualizați în orice moment. Datele comenzii pot fi vizualizate în Contul de Utilizator.

+
You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close