Termeni și Condiții Generale pentru Utilizarea Linen2GO pentru societati comerciale
1. Încheierea Contractului - Domeniul de Aplicare
1.1. Acești Termeni și Condiții Generale ("TCG") se aplică între Linen2GO Romania SRL, cu sediul în str. Drumul Osiei, nr. 54-64, camera 1, Sectorul 6, București, număr în registrul comerțului J2025017140006, CUI RO51430258, email: info@linen2go.ro, telefon: +40 752 210 938 (denumită în continuare "L2G") și clientul ("Utilizator") pentru toate relațiile de afaceri, în special pentru plasarea comenzilor și colectarea, respectiv returnarea, neasistată a lenjeriei și prosoapelor închiriate de la un centru ridicare și returnare tip Service-Box / Shop / Camion Express, toate denumite în continuare „Linen Box”. Acești TCG pot fi modificați sau înlocuiți în totalitate de L2G în orice moment caz în care Utilizatorul va fi informat cu privire la modificări. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu modificările la TCG sau noii TCG, Utilizatorul se poate retrage din relația contractuală cu L2G având obligația de a returna toate produsele închiriate.
1.2. Relația contractuală dintre L2G și Utilizator este considerată încheiată la momentul finalizării creării contului de utilizator descris la punctul 2.1. de mai jos în aplicația L2G. În consecință, înainte de a completa datele necesare pentru crearea contului, vă rugăm să citiți cu atenție acești TCG și să vă asigurați că ați înțeles conținutul acestora pentru că din momentul creării contului acești TCG sunt pe deplini aplicabili și obligatorii pentru Utilizator.
2. Dispoziții Generale
2.1. Utilizatorii se vor înregistra pentru utilizarea serviciilor L2G și a Linen Box-urilor prin intermediul aplicației și vor crea un cont de utilizator ("Cont de Utilizator"). Acceptarea TCG și a politicii de confidențialitate este o condiție prealabilă pentru înregistrare. Crearea unui Cont de Utilizator are drept consecință obligația Utilizatorului de a respecta prevederile TCG.
2.2. Pentru înregistrare, Utilizatorul trebuie să furnizeze date personale corecte și reale. De asemenea, trebuie să fie furnizate datele unui card bancar de credit sau debit, valabil, ca metodă de plată.
2.3. În cazul în care datele furnizate se schimbă după înregistrare, Utilizatorul trebuie să actualizeze toate informațiile fără întârziere în aplicația L2G.
2.4. Utilizatorii trebuie să își protejeze conturile de utilizator împotriva accesului terților neautorizați. Dacă există suspiciuni de utilizare neautorizată a contului de utilizator de către terți, utilizatorii vor informa L2G fără întârziere.
2.5. L2G își rezervă dreptul de a șterge conturile de utilizator care nu au fost complet create după o perioadă rezonabilă de timp. Același lucru se aplică și conturilor de utilizator care nu au fost utilizate pentru o perioadă extinsă de timp (mai mult de 12 luni). Înainte de a șterge un astfel de cont, L2G va informa Utilizatorul.
2.6. În cursul utilizării Linen Box-urilor, L2G procesează informații ale Utilizatorilor, inclusiv date personale. Acestea includ, în special, informații pe care Utilizatorii le dezvăluie către L2G. După încetarea TCG cu utilizatorul, datele cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi șterse după expirarea duratei de stocare conform politicii de confidențialitate. Datele agregate generate prin utilizare (de exemplu, statistici) sunt de obicei păstrate și după încheierea contractului (pentru detalii referitoare la prelucrarea datelor personale, a se vedea politica de confidențialitate)
3. Partajarea contului
3.1. În cazul în care utilizatorii doresc partajarea contului, acestora li se creează automat un număr de 5 conturi secundare. Conturile secundare au ca opțiuni doar ridicarea de textile curate și/sau restituirea textilelor folosite. În cazul în care un Utilizator dorește să partajeze unul dintre conturile secundare, acesta poate transmite din aplicația Linen2GO datele de acces către persoana respectivă. Aceasta se autentifică în aplicația Linen2GO cu datele de acces primite și poate ridica textile curate, achitând contravaloarea acestora cu cardul Utilizatorului, și/sau poate restitui textile folosite, acestea din urmă fiind scăzute din contul Utilizatorului.
3.2. Utilizatorul care invită alte persoane să utilizeze conturile secundare conform celor menționate la paragraful anterior („Titularul”) își asumă orice răspundere față de Linen2GO și față de orice alte persoane în legătură cu partajarea contului său, precum și în legătură cu închirierea și/sau returnarea lenjeriei ca și când ar fi efectuat personal aceste operațiuni. Titularul poate vizualiza în aplicația Linen2GO activitățile desfășurate prin intermediul conturilor secundare în numele și pe seama sa, respectiv tranzacțiile de ridicare și returnare a lenjeriei, precum și plățile aferente serviciilor oferite de Linen2GO.
3.3. Titularul poate restricționa în orice moment accesul unei persoane căreia i-a acordat anterior acces la un cont secundar, prin ștergerea acesteia din aplicația Linen2GO. Orice sume datorate către Linen2GO pentru serviciile comandate prin intermediul unui cont secundar vor fi suportate de Titular și vor fi debitate de pe cardul de credit/debit al acestuia, înregistrat în aplicația Linen2GO.
4. Disponibilitatea Cantităților de Lenjerie Închiriată, Durata Utilizării, Returnarea după Expirarea Termenului
4.1. În general, cantitățile de până la 1500 de articole sunt puse la dispoziție Utilizatorilor. Cantitățile care depășesc acest număr pot fi disponibile numai prin acord prealabil scris acordat individual Utilizatorului de L2G.
4.2. Utilizatorii pot ridica lenjerie și prosoape dintr-un Linen Box de maxim trei ori consecutiv fără a returna lenjeria utilizată în această perioadă. Cel târziu la a patra ridicare, lenjeria utilizată trebuie returnată în proporție de 33% din totalul articolelor ridicate care nu au fost returnate. Numai după aceea poate fi comandată și ridicată din nou lenjerie si prosoape curate din Linen Box. Această măsură asigură principiul general al închirierii lenjeriei și un rulaj optim al lenjeriei.
4.3. L2G va face eforturi pentru a echipa Linen Box-urile L2G cu suficientă lenjerie. L2G nu își asumă nicio răspundere sau garanție că lenjeria va fi disponibilă într-o cantitate suficientă pentru toți Utilizatorii în orice moment.
4.4. Utilizatorul va fi obligat să returneze fiecare articol de lenjerie închiriată către L2G. Prețurile listate sunt tarife fixe și includ costurile serviciului de utilizare a contului de Utilizator, costurile de spălare și costul de închiriere. Prețurile acoperă o perioadă de închiriere de 16 zile.
4.5. În cazul în care articolele de lenjerie închiriată nu sunt returnate după expirarea perioadei de închiriere de 16 zile, L2G va percepe o taxă de închiriere săptămânală de 2,05 RON pentru articole mici (fața de pernă, prosop de mână, prosop de baie și covoraș de baie) și 4,10 RON pentru articole mari (plic de pilotă simplu/dublu, cearceaf de pat cu elastic simplu/dublu) care începe să curgă din ziua imediat următoare expirării termenului de 16 zile. Aceste taxe de închiriere vor fi percepute până când prețul de înlocuire al acelui articol de lenjerie închiriată este complet atins (a se vedea prețurile de înlocuire din secțiunea „Întrebări frecvente”, întrebarea „Ce se întâmplă dacă nu returnez un articol”, fie pe site fie în aplicația L2G).
4.6. Întreaga relație contractuală dintre L2G și Utilizator se derulează prin mijloace electronice și metode automate de preluare/returnare a produselor precum și pentru efectuarea plăților. Serviciile de închiriere pe care L2G le pune la dispoziția Utilizatorului NU INCLUD SERVICIUL DE ASISTENȚĂ LA FAȚA LOCULUI !!! Aceasta înseamnă că la Linen Box-uri nu există personal al L2G care să îndrume Utilizatorul. Ca urmare, Utilizatorul trebuie să citească cu atenție instrucțiunile de utilizare și pașii pe care trebuie să-i urmeze atât în acești TCG dar și pe site-ul nostru www.linen2go.ro ori în aplicația L2G instalată pe telefon unde se găsesc informații detaliate pentru fiecare pas pe care trebuie să-l urmați. În cazul în care nu veți respecta întocmai pașii și instrucțiunile necesare, veți întâmpina dificultăți sau nu veți reuși să închiriați sau să returnați produse iar L2G nu este răspunzătoare pentru astfel de situații. În cazul în care doriți să închiriați sau să returnați produse de la un Linen Box de tip camion veți primi ajutor logistic de la un angajat al L2G doar în ce privește primirea și/sau predarea produselor și doar dacă ați urmat pașii prevăzuți în aplicația L2G instalată pe telefonul dvs. precum și terminalul L2G de la camion. Acest ajutor logistic este limitat doar la operațiunile menționate anterior și este justificat de faptul că Utilizatorul nu poate urca în camion pentru a ridica/restitui singur produsele. În cazul în care doriți să ne contactați, o puteți face de luni până vineri în intervalul 08:30 - 17:00, la adresa de email info@linen2go.ro sau la telefon +40 752 210 938.
5. Prețuri și Reduceri de Preț - Metoda de Plată – Întârziere la plata
5.1. L2G își rezervă dreptul de a schimba prețurile pentru articolele afișate pe site-ul web sau in aplicația L2G în orice moment și de a corecta orice erori accidentale de preț. Orice schimbare de preț nu va afecta prețurile lenjeriei închiriate aflate deja în posesia utilizatorului.
5.2. Toate prețurile indicate pe site-ul web sau în aplicația L2G sunt în EUR, excluzând taxa pe valoarea adăugată.
5.3. Utilizatorul va plăti o taxă de serviciu lunară de 4,99 EUR pentru utilizarea contului. Această taxă va fi percepută pentru fiecare lună în care Utilizatorul folosește activ Linen Box-ul pentru cel puțin o tranzactie de închiriere a lenjeriei.
5.4. Plata este acceptată exclusiv prin card bancar de credit și debit.
5.5. Contul utilizatorului/cardul de credit/debit va fi taxat când cantitatea de lenjerie închiriată ridicată este confirmată de utilizator. L2G verifică datele furnizate de utilizator și ratingul de credit al utilizatorului, dacă este necesar, prin compararea datelor și/sau o interogare cu un furnizor de servicii corespunzător. Dacă cardul de credit al clientului sau metoda de plată specificată nu poate fi taxată, clientului i se va cere să furnizeze o altă metodă de plată valabilă. Dacă nu se furnizează nicio metodă de plată valabilă, clientul nu va putea finaliza tranzactia. In acest caz, clientului i se va cere să returneze toate articolele de lenjerie.
6. Înregistrarea Video
6.1. Utilizatorul ia la cunostinta că Linen Box-ul este monitorizat video, iar accesul este înregistrat. Detaliile procesării datelor pot fi găsite în politica de confidențialitate.
7. Încetarea contractului
7.1. Dacă utilizatorul mai are articole de lenjerie în posesie la momentul încetării contractului, utilizatorul va returna toate articolele de lenjerie închiriată către L2G în termenul specificat, dar nu mai târziu de 16 zile.
7.2. Dacă lenjeria închiriată nu este returnată în totalitate către L2G la încetarea contractului, L2G va taxa utilizatorul pentru orice și toate articolele de lenjerie închiriată aflate în posesia utilizatorului cu prețul de înlocuire aplicabil.
8. Garanția pentru Defecte
8.1. Înainte de a utiliza lenjeria închiriată, utilizatorul va inspecta lenjeria din punct de vedere al calitatii. Dacă utilizatorul detectează un defect (pete, deteriorări) înainte de utilizare, trebuie să returneze lenjeria închiriată, neutilizată, la Linen Box cel târziu în termen de 16 zile. Orice articol de lenjerie reclamat va fi inspectat și de L2G. În cazul în care reclamația este justificată în urma inspecției L2G, prețul taxat pentru articolul de lenjerie reclamat va fi returnat utilizatorului sub forma de credit folosibil la următoarea tranzactie. Dacă nu se face nicio reclamație în termen de 16 zile, articolul de lenjerie închiriată sau orice astfel de articol se consideră a fi conform.
8.2. Utilizatorul trebuie să utilizeze lenjeria închiriată cu grijă și în mod corespunzător. L2G își rezervă dreptul de a taxa clientul pentru lenjeria închiriată utilizată necorespunzător sau deteriorata (pete, rupturi) la prețul de înlocuire.
9. Răspunderea pentru Daune
9.1. L2G operează toate Linen Box-urile în conformitate cu standardele tehnice. Răspunderea L2G pentru încălcări contractuale și revendicări delictuale pentru daune va fi limitată la intenție și neglijență gravă. Orice răspundere pentru daune care rezultă din vătămarea vieții, corpului sau sănătății unui client nu poate fi restricționată. Revendicările pentru care L2G este responsabilă vor fi supuse unui termen de prescripție de un an, începând cu momentul revendicării. Răspunderea L2G pentru orice și toate daunele va fi limitată la 1.000 EUR.
9.2. În cadrul menționat mai sus, L2G nu va fi răspunzătoare, în special, pentru informații și recomandări generale, nespecifice, legate de produse, oferite gratuit sau pentru hyperlinkuri care fac referire la oferte ale terților.
9.3. Utilizatorul va garanta că niciun terț neautorizat nu obține acces la datele utilizatorului sau la Contul de Utilizator. Utilizatorul va fi răspunzător pentru orice utilizare neautorizată a Linen Box-ului din cauza lipsei de protecție a propriului Cont de Utilizator.
10. Reținerea Titlului
10.1. L2G își rezervă dreptul de proprietate asupra oricărei și tuturor lenjeriilor închiriate (drept de proprietar).
10.2. Utilizatorul va fi obligat să protejeze lenjeria închiriată împotriva utilizării neautorizate de către terți și, în special, împotriva deteriorării sau distrugerii.
11. Disponibilitatea Produselor și Restricții
11.1 Cantitățile și gama de lenjerie închiriată oferită pot varia în funcție de disponibilitatea sezonieră sau de capacitate. L2G își rezervă dreptul de a modifica cantitățile și gama de lenjerie închiriată în orice moment.
12. Clauza nulităţii parţiale
12.1. Dacă o clauză a acestui contract va fi declarată nulă, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de această nulitate. Părţile convin ca orice clauză declarată nulă sa fie înlocuită printr-o altă clauză care să corespundă cât mai cu putinţă spiritului contractului.
13. Aplicabilă și Jurisdicția
13.1. Legea austriacă se va aplica pentru orice relație de afaceri. Aplicabilitatea Convenției ONU privind Vânzarea și regulile de referință (IPRG, EVÜ) vor fi excluse. Pentru acordurile cu Clienții Corporativi, se convine asupra jurisdicției exclusive a instanței competente din Viena, Inner City.
13.2. În caz de dispute, numai versiunea în limba germană a acestor TCG pentru Clienți Corporativi va prevala.
14. Informații privind Protecția Datelor
14.1. Politica de Confidențialitate L2G descrie în detaliu modul în care datele personale sunt procesate și ce măsuri sunt luate pentru protejarea datelor personale. Datele personale sunt procesate în scopul desfășurării afacerilor cu Utilizatorul și sunt dezvăluite terților (cum ar fi furnizorii de servicii de plată) exclusiv în acest scop. Utilizatorii au dreptul de a interzice transferul de date personale în orice moment. L2G stochează datele personale și informează utilizatorul prin e-mail împreună cu acești TCG. Acești TCG pot fi vizualizați în orice moment. Datele comenzii pot fi vizualizate în Contul de Utilizator.